Architects in their office

Cariera la Wienerberger

 

Grupul Wienerberger in Romania are in acest moment peste 500 de angajati si ne dorim sa devenim mai multi si mai buni!

Pentru a candida la una dintre pozitiile deschise mai jos, te rugam sa trimiti CV-ul tau, la adresa de e-mail: cariere@wienerberger.com.

Datele personale furnizate de tine, inclusiv datele personale din documentele atasate vor fi utilizate si stocate de catre entitatile din grupul Wienerberger in scopul prelucrarii solicitarii tale si pentru a te contacta daca sunt necesare informatii aditionale sau daca sunt disponibile noi posibilitati de cariera pentru tine.

Datele tale vor fi tratate ca fiind confidentiale. Acordul tau poate fi retras in orice moment printr-o solicitare la office.romania@wienerberger.com. Legalitatea prelucrarii datelor tale inainte de retragerea consimtamantului ramane neafectata. Pentru toate detaliile referitoare la stocarea, prelucrarea si stergerea datelor, precum si drepturile tale privind utilizarea datelor personale, te rugam sa consulti sectiunea "Termeni si Conditii" disponibila la adresa urmatoare: informare privind prelucrarea cu caracter personal.

 

Descopera mai jos pozitiile deschise


Responsabilitati principale:
 
  • Prelucreaza, verifica si confirma in SAP comenzile primite de la distribuitori;
  • Verifica limita de credit(credit controlling) si confirma comenzile in baza limitei de credit;
  • Intocmeste si verifica incasarea facturilor proforme;
  • Urmareste comenzile pana cand marfa ajunge la destinatie, astfel incat termenul de livrare sa fie optim;
  • Comunica telefonic si pe email cu distribuitorii, colegii din departamentul vanzari, mentine legatura cu alte persoane/departamente/furnizori/colaboratori in vederea indeplinirii responsabilitatilor pozitiei;
  • Colaboreaza cu echipa de vanzari, distribuitori si cu alte departamente pentru buna desfasurare a activitatii;
  • Raporteaza periodic catre management si urmareste indeplinirea indicatorilor de performanta.

Cerinte, experienta necesara:

  • Studii superioare;
  • Experienta de munca de cel puțîn 3 ani, de preferat în dep. Customer service;
  • Limbi straine: engleza;
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel, PowerPoint), SAP, alte platforme webshop B2B;
  • Demonstreaza ablitati de lucru in mod structurat si responsabil, cu atentie la detalii si atentie distributiva;
  • Este o persoană deschisa, cu bune abilitati de comunicare, cu orientare catre client si care poate lucra in echipa;
  • Are disponibilitate de asimilare de informatii si perfecționare intr-un ritm rapid;
  • Are o atitudine pozitiva, de incredere;
  • Demonstreaza ca poate prelua si gestiona sarcinile in mod eficient, organizat, cu rezultatul asteptat.

Asteptam cu interes aplicatia ta!

Responsabilitati principale:

  • Gestioneaza si monitorizeaza comenzile primite de la Customer Service din punct de vedere al livrarii marfii si organizarii transportului.
  • Se asigura ca livrarea si incarcarea marfii in camion se efectueaza in cel mai scurt timp posibil, respectand data de livrare solicitata de client/CS/ASM si principiul de livrare FIFO.
  • Solicita suplimentare de comenzi catre CS/ASM atunci cand nu se poate organiza full camion.
  • Verifica zilnic comenzile deschise/zone/ASM ce pot fi incarcate in acord cu stocul disponibil si data de livrare din comanda.
  • Verifica inainte de a emite si inregistra avizul in SAP data de livrare, ruta si costul de transport alocat si  informeaza CS/manager logistica despre neconformitatile din comanda, in cazul in care acestea exista.
  • Intocmeste documente ce insotesc transportul: PV de incarcare – descarcare, aviz de insotire a marfii, PV de predare – primire custodii, daca este cazul.
  • Identifica soferul ce ajunge in fabrica, la incarcare, verifica numele si prenumele soferului, numarul de camion si locatia de descarcare si informeaza soferul privind procedura de incarcare / descarcare din fabrica.
  • Informeaza distribuitorul despre livrarea si incarcarea marfii atunci cand transportul este organizat de Semmelrock.
  • Informeaza responsabilul de transport despre comenzile ce se pot livra in ziua respectiva pentru zonele alocate.
  • Programeaza returul de paleti de la distrubuitori.
  • Intocmeste documentia necesara pentru export.
  • Programeaza transferul de marfa intre fabrici
  • Inregistreaza facturile de transport in SAP (freight-monitor).
  • Centralizeaza in Excel evidenta avizelor de mana si a celor anulate.
  • Emite avizele de retur (marfa sau paleti) dupa receptia acestora in fabrici, in baza PV de la gestionar.
  • Asigura corespondenta telefonica cu Customer Service, distribuitorii, ASM, logistica din alte fabrici,contabilitate.
  • Arhiveaza documentele de livrare confirmate (CMR-uri, avize de expeditie).
  • Participa la inventare de produs finit/paleti.
  • Preluare sarcini si inlocuire responsabil transport.

Cerinte, experienta necesara:

  • Studii: Economice
  • Abilitati PC: MS Office - Nivel mediu
  • Experienta: min. 1 an intr-un post similar
  • Cunostinte SAP 

Asteptam cu interes aplicatia ta!

Responsabilitati principale:

  • Colaboraza cu managerii de vanzari, marketing si proiect pentru a obtine cele mai bune previziuni;
  • Monitorizeaza acuratetea si distorsiunea previziunilor si ia masuri corective in functie de situatiile aparute;
  • Pregateste si executa previziunile pentru initiativele de produse noi impreuna cu departamentele de marketing-ul si vanzari;
  • Pregateste datele de intrare (analiza cererii / inventar / slow movers / durata de valabilitate) si ofera sprijin in cadrul intalnirilor avute cu departamentele implicate in proces;
  • Monitorizeaza inventarul, stocurile si produsele slow movers pentru a identifica si a preveni impactul potential asupra activitatii;
  • Monitorizeaza si analizeza cele mai mari abateri de la target;
  • Coopereaza cu departamentul logistica si planificare productie pentru a asigura disponibilitatea bunurilor la timp;
  • Construieste si mentine relatii puternice cu departamentele de vanzari, marketing si control;
  • Elaborareaza modele de prognoza eficiente pe baza tendintelor din industrie si a modelelor de cerere;
  • Sprijina conducerea cu evaluari ale riscurilor si propune activitati de atenuare a acestora;
  • Propune si implementeaza solutii pentru a imbunatati acuratetea prognozei cererii;
  • Comunica catre management cu succes estimarea cu privire la previziuni si stocuri;
  • Monitorizeaza si raporteaza modificarile importante ale previziunilor de vanzari, ale bugetelor si ale strategiilor companiei;
  • Efectueaza actualizarea lunara a previziunilor;
  • Abordeaza problemele legate de cerere in timp util si in mod eficient.

Cerinte, experienta necesara:

  • Experienta profesionala in domeniul planificarii (min. 2 ani);
  • Gandire analitica si logica ridicata demonstrata;
  • Bune abilitati de comunicare si relationare
  • Excel - nivel avansat;
  • Engleza nivel avansat.
  • Abilitati excelente de organizare si de gestionare a timpului;
  • Atitudine de lucru orientata spre performanta si optimizare;
  • Entuziasmat sa invete lucruri noi;
  • Cunostiinte SAP (un avantaj).

Promotii

Descopera promotiile active.

Descarca documente

Cataloage, fise tehnice, brosuri si multe altele.